Compartir...

Azkenean amaitu da Dakarreko abentura Egoitzentzat. Ziurrenik inoiz ahaztuko ez duen abentura bat, denborarekin askoz gehiago baloratuko duena.

2024ko Dakar edizioa 2023an hasi zen , familia gabonetan utziz Saudi Arabiara joateko munduko lasterketa gogorrenera, eta, bere hitzetan, hala da. Gogorra guztiontzat, pilotuentzat, kopilotuentzat, autoentzat, motorrentzat eta gau eta egun  geratu gabe lan egiten duten mekanikari eta ingeniari guztientzat, irteerako unean ibilgailu guztiak prest egon daitezen.

Goiz da balantzea egiteko arlo pertsonalari dagokionez, baina emaitzari dagokionez, Egoitzek mantenua egiten zien ibilgailuetako bat, Dakar Classic saria irabazi du eta Dakar Podiumera igo ahal izan dira. Beraz, lorik egin gabeko gau horiek guztiek merezi izan dute, ziur.

Ez dakigu etorkizunak zer ekarriko gaituen, baina Dakarra aldatzen ari den lasterketa bat da, errealitate ekologiko berrira egokitzen ari dena, eta aurten bertatik bertara ikusi ditugu motor elektrikoak, auto elektrikoak, hidrogeno buggiak eta hidrogenoarekin funtzionatzen zuten kamioiak, motorsport konpetizioak eta ekologiak ez dutela zertan liskartuta egon behar erakutsiz, eta Carlos Sainzek ibilgailu hibrido batekin lortutako garaipena baino adibide hoberik ez dago.

 

 

                                                                                         

 


Compartir...