STEAM Jarduerak

Inguruko ikastetxeei zuzenduriko jarduerak dira. Don Boscoko instalazioetan burutzen dira. Ohikoenak bigarren hezkuntzako ikasleentzat prestaturikoak izaten dira. Ikasturte osoan zehar gauzatu daitezke, eta aldez aurretik ikastetxeetako arduradunekin adosten dira.

 

Hau da ikastetxeko STEAM jardueren katalogoa:

 

Jardueraren izena Jardueraren deskribapena Zein siglak lantzen dira? Norentzat? Hezkuntza-etapa
Elektronika Soldadura Zirkuito bat soldatzen dute, Led RGB batekin eta llabero gisa balio du S, T, E

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Robotika Robot industriala eta kolaboratiboak lantzen dira. S, T, E, M

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Adimen Artifiziala Adimen artifizialeko erabilpen batzuk ikusten dituzte S, T, A

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Elektrizitatea Elektrizitatearen oinarriak eta nola sortzen den ikasten dute S, T, E

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Soinua Uhinaren azterketa, nola aldatzen den soinua maiztasuna eta anplitudearen arabera S, T

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Segurtasuna Altuerako lanak egiteko behar segurtasuna ikusi eta probatzen dute. Arnesak jasten dituzte eta segurtasu-soka ezberdinetara lotzen dira. T, E

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Robot humanoidea Programazio oinarriak ikasten dituzte. Martxan jartzen dituzte programa batzuk Pepper eta NAO robotetan. S, T, E, A, M

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

VR betaurrekoak Betaurrekoak erabiliz segurtasuna lantzen dute T, E

3. DBH

4. DBH

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Azido eta baseak.pH eta adierazleen jokaera Eguneroko produktuen azidotasuna edo basikotasuna aztertzea adierazleen bidez. S

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

DNA erauzketa Marrubien DNA erazuketa S

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Azukre erreduktoreak Azukre erreduktoreak kualitatiboki ezagutu Fehling erreaktiboaren bidez S

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Daniellen pila

Daniellen pila eraiki eta lortzen den potentzial- diferentzia neurtu.

Modu berean, limoizko pila deritzonarekin saiatu.

S,E

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Arto almidoizko

Kapsula gogorren elaborazioa

Gelatina gogorreko kapsulen elaborazioa eta hauen dosifikazio egokia nola egiten den zehaztea T,E

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Kalorimetria Disoluzio- eta neutralizazio-beroen (entalpien) neurketa esperimentala S

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Oxidazio -erredukzio balorazioa

Potasio permanganato disoluzioaren kontzentrazioa ezagutu

erredox erreakzioaren bidez

S

4. DBH (FK)

1. Batxilergoa

2. Batxilergoa

Elektrodeposizioa Kobrearen  elektrodeposizioa S,E

2. Batxilergoa