NAZIOARTEKO PROIEKTUAK

Internacionalización

Berrikuntzaren arloan, Don Bosco LHII Erasmus+ KA2 nazioz gaindiko elkarte estrategikoen proiektuetan parte hartzen ari da 2014-2015 ikasturtetik.

Proiektu horiek hezkuntza-erakundeen, berrikuntza-zentroen edo enpresen artean gauzatzen dira.

Helburua praktika berritzaileak garatzea eta transferitzea da, bai eta lankidetza, berdinen arteko ikaskuntza eta Europa mailako esperientzien trukea sustatzea ere hezkuntzaren, prestakuntzaren eta gazteriaren eremuetan.

Hauek dira Don Bosco LHII garatzen ari den berrikuntza-arloak:

Automatizazioa, robotika, automozioa, energia, fabrikazio gehigarria, 4.0 industria, elektronika, kimika, 3D inprimaketa, drogak, elikagai funtzionalak, osasuna eta biozientziak.

Hauek dira ikastetxeko sailek parte hartu duten KA2 proiektuak:

Logo Robot3dp

2019 – Abian

Proiektu honen helburua elektronika, 3D fabrikazio eta inprimagailuekin integratzea da, ikasleek 4.0 Industrian sortzen ari diren kontzeptuetan kokatuko dituzten ezagutzak eskuratzeko osagarri ezin hobe gisa. Horretarako, hainbat alorretan kalifikatutako zortzi bazkide bildu dira, beren ikuspegi aditua emateko.

Proiektuaren hartzaileak LHko eskoletako irakasleak eta ikasleak dira, bai eta prestakuntza berria behar duten enpresa-profesionalak eta lan-merkatuan sartzeko ezagutza eta trebetasun berriak eskuratu behar dituzten langabeak ere. Proiektuak lau produktu intelektual izango ditu, eta azken produktua robot humanoide bat sortzeko 3D inprimaketa, electronika eta programazioa uztartzen dituen proiektua izango da.

Mentor Train

2018 – 2021

MentorTrain proiektuaren helburua da mentoreei trebetasunak emateko plataforma bat sortzea; izan ere, nahiz eta ETEetako langileek esperientzia izan, ez dute zertan tutoretzan esperientziarik izan, eta goi-mailako hezkuntzako erakundeetako ikasleekin/ikasleekin ari dira lanean, EQF 5-7 mailetan.

Proiektuaren koordinatzailea Txekiar Errepublikako CASPHE (Czech Association of Schools of Professional Higher Education) da eta bazkideak hauek dira: Esloveniako SKUPNOST VSS (The Association of Slovene Higher Vocational Colleges), Esloveniako TTTK (University of Applied Sciences), Estoniako Knowledge Innovation, Maltako KIC (Knowledge Innovation Centre), Belgikako EURASHE (European Association of Institutions in Higher Education), Euskal Herriko Tknika, Esloveniako JSI (Jomotatako Stefan Institute) eta Euskadiko Don Bosco LHII.

2018 – 2020

Proiektu hori 2018tik 2020ra bitartean gauzatu zen, eta lanbide-heziketaren ikaskuntza-metodologia aldatzea izan zuen helburu, zeharkako trebetasunak dituzten langile kualifikatuak prestatzeko eta 2006an definitutako Gaitasun Gakoen Europako Esparrua lortzeko. Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (PBL) ikaskuntza-ikuspegi bat da, non ikasleak beren bizitzetan aurki ditzaketen arazoak eszenatoki batean konpontzen saiatzen diren, ikasgelaren ingurunean diziplina desberdinekin lotzen baitituzte.

Partzuergoko kideek, Turkia, Portugal, Lituania, Italia eta Espainiakoek, PBLren ikuspegia modu sortzailean aplikatu zuten, oinarriak ezarriz, hala nola materiala, eskuliburua, oinarrizko curriculuma, hainbat herrialdetako irakasleen prestakuntza eta LHko trukea eta ideia berritzaileak.

Proyecto E.S.P.A.C.E.

2014 – 2016

Proiektuaren deskribapena:

Espace proiektuaren helburu nagusia aplikazio informatiko bat sortzea izan zen, lau hizkuntzatan (frantsesa, ingelesa, gaztelania eta euskara), doakoa, maneiagarria eta Lantokiko Prestakuntzako modulua izapide dokumentalak errazteko modukoa.

Aplikazioaren hartzaileak irakasleak, Lanbide Heziketako ikasleak eta praktiketako ikasleak hartzen dituzten enpresetako mentoreak dira.

 Partzuergoko koordinatzailea Mauleko (Frantzia) L.P J.P Champo zentroa izan zen, eta bazkideak Tuterako – Nafarroa – CIP.ETI, Errenteriako – Don Bosco LHII eta Irlandako Cork hiriko St John ‘s Central College izan ziren.